Nöjda?

Hejsan!

Nu så har jag fixat min blogg en design och en ny header, jag blev faktiskt ganska nöjd med själva headern faktiskt haha första gången typ haha.
Skriv gärna vad ni tycker och tips hur man gör en header det skulle vara jätte snällt.
Jag lovar att jag ska blogga varje dag nu men kanske inte när jag är hos mamma om jag inte får låna Ericas dator :)
Men i alla fall idag har jag inte gjort så mycket gått i skolan och sånt haft idrott och bild det är skit roligt :)
Imorgon så har jag utvecklingssamtal (Y) (Y) (Y) Love it
Fast jag vet typ redan hur jag ligger till i skolan.
Och så är det träning imorgon och det är fys fast jag är förkyld så jag får inte träna :( Jag som älskar fysen. <3<3<3


Hörs imorgon Bitches <3!! :P'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0