Skolan!

Hejsan Sunshines!
Idag så var jag i skolan och då så hade vi svenska, musik, Idrott M.M.
På idrotten så hade vi orientering och vi skulle hitta 5 stämplar, Ja ni vet nog hur det går till.
Och sen när vi var klara så frågade jag om någon gjort alla och hon sa nej så det var bara jag som gjorde alla!
SÅ STOLT!!!! :)
Haha men i alla fall jag åkte från Gåvan till Enköping tidigt som fan i morse men det gick bra sen när jag kom hem så packade jag gympakläder.
Det är jätte fint väder ute så det var jätte skönt att vara i skogen och efter skolan så var jag också ute med mamma. Men jag har hört att det ska bli regn fredag och lördag då är det ju marknad och tivoli här i Enköping så jag hoppas att dom hade fel för jag vill inte gå ner om det typ spöregnar eller någonting :-)
Men aahhh i alla fall annars så har jag inte gjort så jätte mycket jag väntar på att min skolavslutningsklänning ska komma så att jag kan prova den så att jag vet att jag kan ha den.
Men jag ska snart äta, Men innan det ska jag kolla min mejl och gå in på tyg.se älskar den sidan det finns bara fina tyger.
Men vi hörs senare pöözzzzzz!! <3 :)
Min bebis<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0