Sala silvergruva!

Hejsan!
Nu så är det bestämt vart våran klassresa ska gå någonstans vi ska på flera saker men en av dom är i alla fall Sala sivergruva :( Jag har vart där flera gånger visserligen är det väl spännande men jag vill hellre sova över någonstans men ingen annan ville det typ -.-
Men vi ska åka dit på torsdag nästa vecka, 11:30 slutar vi där och då ska jag dra till gallerian och då kommer Sussie och Matilda dit och vi väntar i typ 3 timmar sen så tar vi tåget till Ludvika för det är tivoli och marknad, Jag ska åka karuseller med Jossan och gå på marknaden med Jennie. Pappa kommer upp på lördagen för på fredagen så ska han och kolla på Ozzy,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0