Mona!

Hejsan!
Igår så var jag med Mona och spela the sims och idag så hade vi orientering i skogen och då när jag gick själv med Ida så kom det en äcklig fyll gubbe som vingla och inte hade någon tröja, Han vrålstirra och började gå mot oss och då sprang vi in i skogen och gick vilse och hade inte direkt någon teckning så vi kunde ringa, Men som tur var så kom vi ut fast vi han typ inte ta några kontroller eftersom att några hade tagit dom -.-
Men nu så ska jag i alla fall ringa Mona och kolla vad hon gör hej då!!
Pözz <3
Länktar tills i sommar när jag ska till Vetlanda och hälsa på hela flocken med apor. ( Mina kusiner ) Och världens bästa Martin <3
Roligt liv vissa har haha!! <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0