Helg + Marknad :D!!

Hejsan!
Nu så är det helg och jag har det så jävla tråkigt jag saknar Morgongåva som fan längtar tills nästa helg när jag ska dit till pappa så att jag får träffa allt roligt folk eftersom att Enköping suger,
Men imorgon så ska jag på marknad och tivoli här i Enköping på torget men jag har bestämt att jag inte ska åka några karuseller eftersom att jag ska till Gröna Lund!!!!!! Med minken samma dag som det är skolavslutning så jag spar nog gärna pirret tills dess eftersom att det ät liksom första karusellerna 2012 så man vill ju ta dom roligaste först. Jag vet inte heller om jag ska köpa någonting jag spar ju till Marknaden i Ludvika som är den sista Maj jag tror i alla fall att jag ska på den. Hoppas det ska i så fall med min låtsasmamma dit asså Sussie.
Men har det bra sålänge pözzz :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0