Hela helgen med Kussen min!

Hej!

Hela helgen har jag varit med min Kusin Emma och min andra kusin Tina!
Jag åkte till pappa på fredag och stannar tills imorgon då jag åker hem tidigt för att hinna till skolan:)
Igår var det valborg jag åkte ner till majbrasan med min älskade pappi!
Och sen var det fyverkerier och sen åkte vi hem och tittade på filmen Svensson svensson som vi har hyrt.
Idag så var jag med Emma i typ 3 timmar men sen så skulle hon hem så nu har jag tråkigt men pappa ska snart hämta mig så jag ska vara med han på jobbet :)
Mycket roligare en att bara sitta i en varm lägenhet och häcka.
Men vad tycker ni om min header FIN/FUL?
Ha det bra sålänge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0