Hemma!

Hejsan!




Nu så är jag hemma igen i Enköping!
Blir en ganska sen uppdatering men ändå...


Men idag så har jag varit i Uppsala sen åt vi på resturang,
Vi har pratat om vad vi ska göra i sommar kanske Öland vi har inte bestämmt än.

Men på tisdag så är det i alla fall skolavslutning och Tagga Grönan med Minken, Längtar som fan.
Idag så har jag köpt hårfärg ska färga imorgon för det ser förjävligt ut i mitt hår för jag har fått utväxt.
Måste ju se någolunda bra ut på skolavslutningen.

Vissa hade skolavslutning förra veckan lyllo dom!

Men jag kommer sakna min klass som fan när jag väl börjar i St:Ilian.

Ha det så bra sålänge!!!

Pözzz! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0