Festen!

I fredags så hade Ida och Märta fest ( det var min fest också )
Det var jätte roligt och vi tittade på film och jag satt bredvid Elias :O
Jag hållde om honom eftersom att vi tittade på skräckfilm,
Jag är super lycklig!! :D

Jag fyller år imorgon så jag ska ha filmkväll på onsdag,
Hoppas alla kan komma bara ;)

I tisdags tror jag det var så var det skolavslutning
och efter det så åkte jag till Morgongåva
för jag skulle åka med dem till Gröna Lund!
Det var jätte roligt jag åkte fritt fall 2 gånger
skulle åkt den fler fast det var så mycket folk så man kom knappt fram, Dem hade typ stängt av dom roligaste karusellerna
bara för att det var ett jätte känt band från England som spelade,
Så det blev ingen Extreme för mig och Emma :(

Men nu så har jag ingenting mer att säga utom att jag och Erica tog bilder idag
( tyvärr så funkar det inte att ladda upp bilder från den här datorn ) :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0